Zaseknuti pri rebootu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Dec 13 13:44:48 CET 2014

Tomáš Skočdopole wrote on 12/13/2014 08:49:

> Pouze pro zajímavost: mne se stalo úplně toto stejné při restartu během upgradu (freebsd-update) z verze 10 na 10.1. Naštěstí se takto zasekly pouze jednou - teď jsem je zkoušel pro zajímavost rebootovat a otočily se všechny v pohodě. Stroje byly všechny virtualizované buď na Hyper-V 2012R2, nebo ESXi 5.5U1.

V minulosti se mi tohle stavalo casto s verzi 7.x a myslim, ze parkrat
se to prihodilo i na 8.x. Servery, ktere mely naprosto bezproblemovy
chod, ale pri rebootu to bud zatuhlo, nebo nekdy dokonce spadlo na
kernel panic. (a rebooty delam temer vyhradne po aktualizaci -
freebsd-update). Nikdy jsem nevysledoval nejake sirsi okolnosti, za
jakych k tomu dochazi, ale obcas k tomu proste dojde. Da se o tom najit
lecos i v mailinglistech, ale spis jen stiznost, ze se to deje, nez
nejake reseni.
Jeste ze dnes uz temer kazdy server ma moznost remote managementu a
"tvrdeho restartu" na dalku.

Mirek