FBSD 10.1, UEFI, EFI Shell

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Dec 6 14:43:50 CET 2014

Zdravim vespolek!
koukal jsem na iso instalacek pro FBSD 10.1 a zaradoval jsem se, kdyz
jsem mezi nimi nasel i verzi pro EFI (priznam se, ze uz nejakou dobu
nesleduju current, tak jsem ani nezaznamenal, ze se implementace UEFI
chysta).
Vytahl jsem jednu postarsi Intel desku S3000 a tesil se, ze konecne
zjistim, k cemu ze tam byl ten EFI Shell. Ale daleko jsem se nedostal.
instalator jsem z CD nedokazal spustit, Google zaryte mlci, resp. porad
okecava neco uplne jineho, nez na co se ho ptam.
Zkousel nekdo instalaci z UEFI image?
Ma nekdo nejake zkusenosti s efi shellem od intelu (efi 1.10)?

Diky za jakoukoli zpravu

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397