zdielane moduly .la vs .so / 8.X, 9.X a 10.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 16 21:21:04 CEST 2014

On 10/16/14 16:12, Lubomir Majersky:
> Instalacia zbehla... spustil som 'proftpd'... nespustil sa, zahlasilo to chybu '...module... ...operation  not permitted...'
>
>      Zacal som patrat a zistil som, ze ten moj instalacny skript vytvori
> zdielane moduly s priponou "la". Na 8-ckach a 9-kach ich vytvori s
> priponou "so".

Nojo, ale to po nas chces vsevedoucnost. Vytvaris moduly nejaky vlastnim
skriptem, o jehoz obsahu a vlastnostech nevime naprosto nic.

Jak bychom mohli uhadnout, proc se to zacalo chovat jinak, kdyz nemame
poneti jak ten tvuj script moduly vytvari ?

> rozdielna a to aj napriek identickym parametrom zadanych v 'configure',
> ale zaujima ma preco je to v 8-ke a 9-ke s modulmi 'so' a v 10-ke s 'la'.

V pripade, ze pouzivas configure, a to se stejnymi parametry, pak je
treba soustredit se na porovnavani souboru, ktere ten configure vytvori.
Zacal bych config.log, ale hned dalsi na rade bude (budou) Makefile soubory.

Nekde tam ten rozdil bude, ale spis pujde najit nez uhadnout. ;-)