Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 13 14:51:19 CEST 2014

Miroslav Prýmek wrote:
> Myslite, ze by melo smysl zkusit 10.1 nasadit, jestli se tam ta chyba
> projevi taky?
>
> Vubec se mi do toho experimentovani timhle zpusobem
> nechce - uz proto, ze pri zamrznuti musim na misto jet
> a resit to...

No tak si takovou konfiguraci vyrob nekde u sebe. Doufem ovsem, ze se ti
nejak podari vyrobit zatez, pri ktere to alespon obcas zamrzne. Takze
zacit bys mel nejspis konfiguraci identickou s tou problematickou, a az
budes mi tjistotu, ze se ti problem alespon obcas projevi tak zkusit
zmenu konfigurace (upgrade).

> Pripadne sli byste do toho uz ted nebo pockat na oficialni
> release?

Vzdycky se snazim cekat na release, a ani tu neinstaluju obvykle hned,
ale jestli musis pravidelne jezdit nekam do padous, tak to ma smysl
zvazit. Akorat si musis uvedomit, ze vysledek muze byt nejen lepsi, ale
taky horsi - takze tentokrat bys mel vedet jak to v pripade potreby
vratis do predchoziho stavu.