jiny FS než ZFS

Roman Nádhera roman at nadhera.name
Mon Oct 13 10:12:03 CEST 2014

Dobry den,
vazeni pratele, jak tak koukam na posledni vyvoj BSD, smeruje to spise k
velkym serverum, nez nejakym mini aplikacim.

Donedavna jsem mel PC-BSD 9.0 na tomhle:
http://www.alza.cz/shuttle-xs35gtv2-d2146613.htm

Verze 10 se chce instalovat na souborovy system ZFS a vubec se mnou
nechce diskutovat o necem jinem (nebo jsem neco prehledl).
Mam nedobry pocit, ze ZFS na tomto minisystemu s 4 GB RAM a noutbukovem
HDD asi neni vhodne reseni.

Takze se ptam:
1. Je BSD, konkretne PC-BSD vubec vhodne na takove minipocitace?
2. Da se verze 10.+ nainstalovat na stary dobry UFS, pripadne neco
podobneho?