Alix 1D

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sun Oct 5 18:25:23 CEST 2014

Dan uz rekl skoro vse, ja jen pridam to, ze je to i386 like hardware bez
jakychkoliv tocicich soucastek, takze jsem za celou dobu pouzivani (11 let)
nezaznamenal zadnou vyznamnou poruchu a nebo si na ni nepamatuju. Pouzival
a obcas jeste pouzivam tento hardware jako AP-cka, routery, automatizacni
appliance na ovladani klimatizaci a ruzne monitorovaci proby.

Jo a cele to jede na 0.5A/12V a kdyz jsem tam mel wifi karty, tak jsem tam
mel silnejsi zdroj 1A/12V, takze spotreba cca 6-12W. To celkem jde ne? Take
se tak mala spotrebahodi, kdyz to nekdo chce mit napajeny treba ze
solarniho panelu.

Proste mnoho let bez poruchy a za malo investicnich i provoznich penez. To
je to, co se mi libi a ani dnes neznam mnoho alternativ. Ale uz se o to moc
nezajimam, takze treba uz je neco zajimavejsiho. Mozna nejaky Intel NUC,
ale i kdyz to ma vetsi vykon, tak porad tam jsou ruzna jina ale ... ale to
uz je spise off-topic ;-)

David Pasek
david.pasek at gmail.com, +420 602 525 736