Alix 1D

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 5 15:00:53 CEST 2014

Miroslav Prýmek wrote:
> Jenom tak abych neumrel blbej, jakej duvod ma provozovat tohle dneska,
> kdy je k dispozici spousta levnych desek s pasivne chlazenym Atomem, pri
> trose trpelivosti pri hledani i s DC napajenim?

Kompletni pocitac na jediny desce, schopny bezet z CF a tedy bez
klasickyho disku, co mozna maly a navic napajitelny pres PoE neni tak
uplne bezny jeste ani dneska a jen pred par malo lety k tomuhle moc
alternativ nebylo.

No a odhaduju, ze i dneska bude konkurovat cenou - lacinejsi bude jak
samotnej procesor, tak to zlevni nepritomnost jakykoliv graficky karty
(je to, vcetne BIOSu, uzposobeno na fungovali pres seriovy terminal).

Kdyz hledas neco, co das sousedovi na pudu jako router k WiFi pres
kterou je pripojenej k Internetu a pritom chces abys to mohl na dalku
spravovat a pouzivat to i pro diagnostiku jeho domaci site, tak
potrebujes neco sice skoro normalniho, ale pritom maximalne nedrahyho ...