Re: pkgng a lokální repozitář?

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Tue Sep 30 08:57:37 CEST 2014

Martin Bily wrote:
> Potřebuji zůstat u vlastní kompilace balíčků na jediném stroji. Jako nadějná cesta se mi po zběžném průzkumu jeví výroba vlastního pkgng repozitáře s mými balíčky. Než se pustím do realizace, tak se chci optat: Řešili jste podobnou situaci? Také vlastní repozitář? Poudriere? (nemám dosud nastudováno)

Ja mam vlastny pkgng repozitar ale poudriere nepouzivam. Mam vyhradeny portbuild jail, v ktorom si nainstalujem vsetky balicky (make install), ktore potrebujem a na zaver pomocou prikazov:

cd /usr/ports/packages
find . -type f -delete
pkg create -a
pkg repo .

vytvorim pkgng repo, ktore nazdielam cez HTTP a na strojoch, kde chcem z neho instalovat pridam konfiguraciu do /usr/local/etc/pkg/repos/ a zakazem FreeBSD repo:

/usr/local/etc/pkg/repos/example.conf
example: {
	url: "pkg+http://pkg.example.com:8085"
	mirror_type: "srv"