Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Sep 22 17:52:00 CEST 2014

Dne 22.09.14 v 16:48 Dan Lukes napsal(a):
> Prvni se skutecne snazi ziskat extended atributy souboru, ten druhy
> docela obycejne zavira file-descriptor. Jako projev cisteho hadani si
> dovolim vyslovit domenku, ze oboji se tyka tehoz souboru nebo alespon
> adresare.

Hm, bohuzel teda tohle jsou vsechno nemile zpravy a potvrzeni vseho,
ceho jsem se obaval :(

To nejhloupejsi reseni - navrat k minule konfiguraci, uz je vicemene
stejne naplanovane (kvuli necemu jinymu - navrat
k sambe 3). Nezbyva nez se modlit, ze v sambe 3 je nejaky jiny kod, kde
ke stejnemu deadlocku bud nedojde vubec, nebo
aspon min casto...

Jeste teda v te souvislosti me napada moznost snazit se predejit
deadlocku na urovni aplikace - bud se snazit zakazat praci s tim
krizovym kodem (vyhnout se praci s extattrs nebo aspon nejak zaridit,
aby pro jednoho uzivatele nebezelo vic vlaken
a timpadem se snizilo riziko deadlocku). Zkusim trochu pogooglit a
jestli nic nenajdu, budu doufat v ten prechod na trojku...

Jeste teda posledni dotaz: imho jde o dost zavaznou chybu v jadre,
kterou by asi bylo zahodno nahlasit,
ma to smysl s tim malem informaci, co jsem poslal sem? Preklad s
debugsymboly, dumpovani kernelu ani zadny
jiny pokusy na tom systemu nejsem schopnej udelat, vic informaci teda
neziskam - ma i tak smysl
to nekam nahlasit? Pripadne kam?

diky

Mirek