Chyba cteni disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 3 09:13:43 CEST 2014

On 09/03/14 08:18, Vilem Kebrt:
> Ted to zkusim zeschematizovat ad absurdum -> HW -> radic(kernel driver)
> -> geom -> fs -> vfs -> api.

Jo, pri vstricnem chapani vyznamu tech zkratek asi zhruba jo.

> Jinak to ze geom je pomerne slozitej jsem pochopil sotva jsem zkusil
> otevrit jeho zdrojak, to uz je na me fakt vyssi divci.

Myslim, ze pro nekoho alespon trochu objektove programujiciho by to zas
az tak nepruhnedne byt nemuselo. GEOM je totiz do jiste miry peknej
priklad "dynamickeho" objektoveho programovani.

Jednotlive GEOM filtry jsou tridy, to jak se spojuji za sebou je
dedicnost - ktera se ovsem resi az pri sestavovani, nikoliv pri prekladu.

Vysledny GEOM retezec se ma k objektovemu programovani podobne, jako se
ma staticke linkovani k dynamickemu.

Ale pokud ses nikdy nepodival jak vlastne vypada kod, kterej leze z
objektovych jazyku pri prekladu, tak ti to prirovnani asi moc nepouze ...

On 09/03/14 08:52, Petr Macek:

> kern.geom.part.check_integrity="0"

Jo, to se da se to prirovnat k hrebiku nahrazujicim pojistky.

Zajisti, ze to funguje, ale ... ;-)