Chyba cteni disku

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Sep 3 08:52:30 CEST 2014

> Takovejhle konfiguraci po svete totiz pobiha nespocetne - jeden cas bylo
> "v mode" konvertovat singlove disky i s datama na mirrory proste tak, ze
> se pridal druhy disk a na obou se nadefinoval mirror ....
>
> Vsichni kdo to "podle navodu" udelali zaplakali kdyz upgradovali z
> neceho starsiho na 9.x, protoze ta se k tomu stavela jinak a ten pocitac
> nenabootoval ...

Napoprve jsem byl prekvapen. Pred updatem staci do /boot/loader.conf pridat

kern.geom.part.check_integrity="0"

Neni to mozna uplne ciste reseni, ale v mem pripade (desitky takto
instalovanych stroju) je to cesta nejmensiho odporu. Zatim se mi to
nikde nevymstilo a updatu uz jsem na takovych strojich delal vice.

PM