Chyba cteni disku

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Aug 31 23:58:00 CEST 2014

Zdravim vespolek,

vim ze se to tady uz nekdy probiralo, ale nikde jsem nenasel a ani si
nepamatuju, jestli se dobralo nejakeho pouzitelneho vysledku.

Disk mi nahlasi, ze doslo k chybe cteni sektoru na LBA XXXXXXXXXX.
Mam nejakou rozumnou sanci zjistit, ktery soubor / adresar / neco jineho
se nachazi v danem necitelnem sektoru? Predpokladam, ze nekde musi byt
mozne ziskat informaci, soucasti ktere struktury je dany sektor.

Je jasne, ze ten disk musi byt vymenen. Ale ono to nebude az tak
jednoduche ten stroj odstavit na preinstalaci, tak bych chtel aspon
zjisit, na jak moc velky pruser je tam zadelano, pokud nestihnu dat
dohromady zalozni stroj. Pripadne by mne mohlo na nejakou chvili
zachranit, kdybych dana mista alespon "refreshnul" pomoci dd - a ted je
otazka, o co prijdu. Resp. o co jsem uz stejne prisel a jaky to bude mit
dopad na chod stroje. Tedy co vsechno budu muset opravit, aby to bezelo
spolehlive do doby, nez bude vedle stat druhy funkcni a dobre
nakonfigurovany stroj, abych mohl ten prvni vypnout...

Diky za jakykoli napad

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397