Supermicro IPMIview KVM Console na FreeBSD 10

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 26 16:06:54 CEST 2014

On 08/26/14 13:52, Miroslav Lachman:

> Tak tahle varianta me vubec nenapadla.

No, stejne uz vime, ze to tak neni:

> libiKVM64.so: ELF 64-bit LSB shared object, x86-64, version 1 (SYSV),

> Cele se to spousti scriptem IPMIview20.sh, ktery obsahuje jen tohle:
> java -Djava.library.path=. -jar IPMIView20.jar

Aha, tak to mas standalone verzi, ja predpokladal, ze zacinas WWW
rozhranim smerem k tomu IPMI stroji.

> No chtel jsem se dostat i k tomu, abych si tam mohl primountovat nejaky
> ISO atd.

No ale s tim by ti preci KVM stejne nepomohlo. KVM je vzdalena obrazovka
a klavesnice, takze tim se tak dostanes na konzoli beziciho systemu, ale
to je tak asi vsechno.

Takze ty ani tak nepotrebujes KVM a IPMIview jako spis IPMITool.
Konkretne v jejich podani se to jmenuje SMCIPMITool

ftp://ftp.supermicro.com/utility/SMCIPMItool/Jar/

Ten ma taky Javovou variantu, KVM v nem taky nspustis, ze stejnyho
duvodu (ve skutecnosti je proste IPMIView podcasti tohoto balicku) ale
zato to ma nejake prikazovoradkove ovladani pro mountovani tech ISO.

Zamer se na prikazy:
> dr                          SIM Virtual Media Drive Redirection
> vm                          SIM Virtual Media Management (4)
> vmw                         SIM(W) Virtual Media
> vmwa                        SIM(WA) Virtual Media

V baliku je i nejaka .pdf dokumentace - na SuperMicro az podezrele detailni.

Jestli to to ale bude fungovat, to nevim. Zalezi co presne mas na druhy
strane. Ja tam mam ATEN firmware 2.66 uvnitr Winbond WPCM450 BMC
kontroleru a o nem SMCIPMItool tvrdi, ze primountovavat nic takoveho
neumi. Coz nakonec muze byt i pravda - to, ze to jde udelat pres WWW
neznamena, ze jde totez nastavit i pres pres IPMI.

Ale za pokus nic nedas.