Supermicro IPMIview KVM Console na FreeBSD 10

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Aug 26 12:29:58 CEST 2014

Podarilo se vam nekomu rozbehat IPMIview (ke stazeni na webu Supermicro)
na FreeBSD 10 amd64? Drive jsem ho pouzival na Windows, parkrat jsem ho
spustil na Linuxu a ted jsem ho chtel pouzivat na FreeBSD 10 desktopu
(PC-BSD) a tam bohuzel nefunguje.

Je to aplikace napsana v Jave a v tom je asi zakopany pes.
Aplikace jako takova se mi spusti, ale kdyz na zalozce KVM Console
kliknu na Launch KVM Console, tak to hodi "libm.so.6 not found, required
by libiKVM64.so".
Coz mi pripada, ze to hleda linuxove verze tech knihoven. Protoze takove
verze jsou v /compat/linux.

Podobne nefunkcne se tvari i spusteni Console pres webove rozhrani toho
Supermicro managementu. Tam se taky zacne spoustet ten Java applet a na
konci to vyhodi "no iKVM64 in java.library.path".

Bohuzel nemam prilis praktickych zkusenosti s pouzivanim Javy na
FreeBSD, tak nevim, co bych kde mel vyzkouset, aby mi tohle chodilo.

Mirek