Miniaturni cluster

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jul 23 10:15:51 CEST 2014

Miroslav Prýmek wrote, On 07/21/2014 11:50:

> Ne, vubec ne, cim jednodussi a primocarejsi, tim lepsi. Nedelal jsem
> si v tomhle zadny pruzkum,
> ptam se spis, jestli muzete neco doporucit, popr. co pouzivate a jake
> s tim mate zkusenosti.
> Zrovna v tehle oblasti se mi nechce moc experimentovat :)
>
> Treba ten zfs-periodic ma mit snad homepage na
> http://www.neces.com/blog/technology/integrating-freebsd-zfs-and-periodic-snapshots-and-scrubs
> ktera neexistuje a posledni verze je z unora 2013...
> Radeji bych sel do neceho, co je zivejsi a ma co nejsirsi nasazeni,
> proto se na to ptam.

Co bys na tom chtel zivejsiho? Porizovani a mazani snapshotu je neco tak
jednoducheho, ze na tom neni co kazdy mesic menit. Je to jak ocekavat
castejsi aktualizace /usr/sbin/cron :)

Stejne budes muset experimentovat, protoze kazdemu vyhovuje neco jineho
- jiny zapis syntaxe atd. Takze zkus zfsnap, zkus zfs-periodic, pripadne
zfstools a teprve az uvidis jejich odlisnosti, rozhodnes se, co je pro
tebe nejlepsi. Chybu neudelas ani s jednim z nich.

Mirek