Miniaturni cluster

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Jul 21 11:50:05 CEST 2014

Dne 14. července 2014 13:52 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz> napsal(a):
> Mozna mi neco zasadniho unika, ale ma jit o neco sofistikovanejsiho, co
> neumi zadny ze scriptu, ktere jsou v portech, v kategorii sysutils?

Ne, vubec ne, cim jednodussi a primocarejsi, tim lepsi. Nedelal jsem
si v tomhle zadny pruzkum,
ptam se spis, jestli muzete neco doporucit, popr. co pouzivate a jake
s tim mate zkusenosti.
Zrovna v tehle oblasti se mi nechce moc experimentovat :)

Treba ten zfs-periodic ma mit snad homepage na
http://www.neces.com/blog/technology/integrating-freebsd-zfs-and-periodic-snapshots-and-scrubs
ktera neexistuje a posledni verze je z unora 2013...
Radeji bych sel do neceho, co je zivejsi a ma co nejsirsi nasazeni,
proto se na to ptam.

dik

Mirek