Miniaturni cluster

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Sun Jul 13 00:28:51 CEST 2014

> Vychazeje z presvedceni, ze trivialni replikovana textova konfigurace
> dosahuje shodnych parametru co se tyce "vysoke dostupnosti" a jen
> zanedbatelne horsi vlastnosti v oblasti "synchronizace" ...
> Cimz v zadnym pripade nechci rict, ze to je spatny reseni, ani ze tam
> ten LDAP neprinasi zadne uzitecne vlastnosti jen, ze se mi to nejevi
> byt az zdaleka tak bez prace jak naznacujes a navic, ze ty zasadni
> prinosy reseni nejsou v oblasti dostupnosti ani synchronizace ;-)

Pri tehle konfiguraci je vyhodou zakladni FreeBSD s nekolika porty
(nastaveni a script pro instalaci je dokumentaci) + database LDAP,
nesouci informace o Samba+AD userech atd., shell accountech a event.
napr. autentizace pro OpenVPN, pres RADIUS na 802.1x... Pak se plan
active-active replikace dle meho vyplati ... ale i na to mohou byt
odlisne nazory ;o)

Honza