SSH odmieta spojenie

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Mar 26 12:25:49 CET 2014

> On 03/26/14 10:38, Vladimír Drgoňa:

> Takze tudy se rozhodne neprihlasis.

ja si prave z techto duvodu na serverech nechavam jednoho uzivatele ve
skupine wheel s vychozim shellem a zaroven si nastavuju heslo pro
uzivatele toor, take s vychozim shellem.

V pripade podobnych problemu (obzvlaste s binarnimi updaty, ktere jsme
tu nedavno konzultovali) se tam vzdy dostanu a muzu si zmenit shell nebo
opravit takovyhle problem.

PM