SSD disk

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Fri Mar 14 09:51:51 CET 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Lachman

>Tak jestli tvuj jediny zivotni problem s timhle strojem je zvuk
>rotacniho disku, tak nez kupovat drahy a nebo uplne nespolehlivy SSD,
>tak bych se zameril spis na to, jaky tam dat tichy rotacni disk.

Mno on je ten problém hlavně v tom, že disk pozvolna odchází do věčných lovišť.
Podle zvuku kterej včera vydával než jsem ho vypnul, tak možná v těch lovištích už je.

> Nevim, co mas za stroj, nevim, co v nem mas za disky, ale ja mam ve svem

Stroj je malé ITX na desce Via Epia, disk je (možná byl) 2,5". Ale asi to nebyl dobrej kousek.
Teď trochu přemejšlím, jestli se nebudu muset o víkendu začít znovu učit installovat operační systém z nějakého zařízení jako třeba CD.
Jaká je vlastně dneska nejjednodušší metoda instalace fBSD na čistej počítač když mám síť a nemám jinej počítač? (pochopitelně disketovku nemám)