BTX boot z ineho disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 27 10:04:20 CET 2014

Jozef Drahovsky wrote:
> Teraz je to ine, Microsoft si vybavil u vyrobcov notebokov ochanu MBR,
> ktoru nazyva secure boot,

Proto jsem tu zminoval metodu, ktera MBR vubec nemeni a nechava tam ten
podepsany zavadec, ktery si tam daji Wokna. A ty at si ho libovolne
prepisuji, my s nim nemanipulujeme, my prepisujeme jen konfiguracni
soubor/databazi originalniho Windows boot manageru.

Nerikam, ze tam nemuze nastat problem - at uz kvuli podpisu, nebo proste
jen proto, ze FreeBSD neumi bootovat z cisteho UEFI (pak by ale neumelo
bootnout ani po vymene zavadece v MBR). Mohlo by to fungovat, ale
nezkousel jsem.