Preklad 10.0 ze zdrojaku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 21 02:02:01 CET 2014

Vilem Kebrt wrote:
> ten bmake je udajne na urovni tinderboxu "dynamicky" linkovanej a staci
> jedna knihovna o verzi niz a pada to na cenich. Alespon tohle mi chodi
> do majlu denne z konfery v prubehu poslednich 2 mesicu...
> Ja se zatim 10ce vyhybam jak cert krizi, az nekdo z vyvojaru nahlasi ze
> je tohle vyreseny tak dam vedet sem :)

No, abych pravdu rekl, az tak vaznej problem mi to nepripada. Samotnej
make mi stejne z zadnyho prusvihu nepomuze a to co se z nej spousti je
samo o sobe vetsinou dynamicky.

System na kterem se poracha libc.so (a ze se mi to po padu a naslednem
fsck stalo) je velice tezko opravitelny i ted a je to tak furt,
prinejmensim od doby, co se z a.out preslo na ELF.

Ale kdybych dospel k zaveru, ze je pro me staticky linkovani podstatny,
tak je to zmena z ranku tech mensich - takovejch drobnejch vlastnich
patchu mam docela dost, no tak by jich bylo o jeden vic ... ;-)