Preklad 10.0 ze zdrojaku

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Feb 20 06:34:18 CET 2014

Ahoj, tak na tohle prska na freebsd-stable spousta lidi, dokonce hlavne
lidi kteri pouzivaji k testovani a ladeni toho noveho technologii
tinderbox se nechali slyset ze nekdo "upad na hlavu".
ten bmake je udajne na urovni tinderboxu "dynamicky" linkovanej a staci
jedna knihovna o verzi niz a pada to na cenich. Alespon tohle mi chodi
do majlu denne z konfery v prubehu poslednich 2 mesicu...
Ja se zatim 10ce vyhybam jak cert krizi, az nekdo z vyvojaru nahlasi ze
je tohle vyreseny tak dam vedet sem :)
Vilem