Driver pro MOXA UPort 1110

Roman Nádhera roman at nadhera.name
Mon Feb 10 20:47:50 CET 2014

Dobry den,
pouzivate nekdo prevodnik USB/RS232  MOXA UPort 1110 apod.?

Prevodniky Prolific mi chodi bez problemu, ale tento nema podporu v
kernelu. Takovy v modrozelenem pruhlednem pouzdre
tenhle:
http://www.czc.cz/premiumcord-prevodnik-usb2-0-na-rs232-s-kabelem/62932/produkt

mi chodi uz nekolik let, bezel pod PC-BSD 8.0 a bezi i pod PC-BSD 9.1.
Vyrobce MOXA ani neuvadi podporu pro BSD.
Ve stavu vrcholneho zoufalstvi jsem to zkusil na SuSE Linuxu, vyrobce
dodava zdrojaky driveru, ale nepodarilo se mi to zkompilovat, vypada to,
ze mu vadi o hodne nova verze kernelu i kompilatoru.

Zatim jsem nasmeroval dalsi vyvoj udalosti na nakup jineho prevodniku,
ktery je overeny v BSD.

s pozdravem
Roman Nadhera