sh scripting

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 28 23:05:57 CET 2014

Jan Dušátko wrote:
> To vytvari v pracovni dny od rana od 6 po dalsich 12h pravidelne snapshoty

> uvedene snapshoty chci v jedenact vecer smazat s vyjimkou posledniho, ktery
> pujde ten den do zalohy.

> Problemem je, ze potrebuji vlozit misto vzoru1 `date "+%Y.%m.%d"`
> Navic jeste "protigrep" kde by byl misto vzoru2 `date "+%Y.%m.%d.18.00"`

A kdyz se nahodou, z jakehokoliv duvodu, ta zaloha v 18:00 nevytvori,
opravdu chces vsechny ostatni smazat ? 'se mi nezda nejlepsi rozhodnuti.

Ja bych si s kazdou uspesne dokoncenou zalohou vytvorit navic jeste link
+%Y.%m.%d.latest co na ni bude ukazovat.

Jestli pak zazalohujes nejprve tu a nasledne smazes vsechny, nebo jestli
smazes vsechny krome ni (je diky linku snadno identifikovatelna, staci
ten destroy v cyklu obalit podminkou) a zalohovat budes az pak uz je
jina diskuse.

Rozhodne bych si ale daval pozor, abych nevhodnym algoritmem nesnazal
vsechny snapshoty ...