Oprava ACPI DSDT?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 26 22:21:59 CET 2014

Kdyz uz to chodi, muzes to co jsem posilal pred chvili vesele ignorovat.

> Jeste napisu
> do freebsd-acpi, treba to pomuze i nekomu dalsimu a treba udelaji
> i nejaky workaround.

Radsi over, ze to je vubec nutny. Tedy, ze vyresis-li problem s
aux-resetem, ze to na puvodnim nemodifikovanem DSDT nechodi.

Jak jsme koukal do toho kodu, nezdalo se mi, ze by kolize mohla PSM
ovladaci zabranit v provozu. Ledaze to nekde zarizne uz nejaka genericka
cast ACPI kodu - ten je velkej, to nemam v umyslu zkoumat ...

> Diky moc, dost mi to pomohlo v nasmerovani spravnym smerem ;o)

Aspon jsem si ozivil nektery pozapomenuty veci ;-)