Update systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 26 12:30:17 CET 2014

Miroslav Lachman wrote:

> Mozne to je, ale kvuli problemum, co jsem s nim ja mel uz pred lety,
> jsem presel na portmaster, ktery dela temer to same a neni zavisly na
> Ruby a zadne externi databazi (ktera u portupgrade delala dost problemy).

Je to stale tak, ze portmaster mi (na rozdil od portupgrade a jeho
pkgtools.conf) neumoznuje zadat prekladove optiony pro jednotlive porty
pripadne zakazat aktualizaci konkretniho portu, nebo uz se v tomhle
ohledu neco zmenilo ?

Jinak ale - ano, ruby je desivej moloch, a pametove rozezranej navic,
taky bych radsi byl bez nej, ale potize s databazi jsem v zasade nikdy
zadne nemel.