FreeBSD 10.0 je bez niektorych zauzivanych veci

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Jan 24 12:07:42 CET 2014

Jozef Drahovsky wrote:

> Preto radsej budem editovat /etc/rc.conf manualne a budem nadavat na
> zrusenie manazera, ale budem vediet co system bude robit,
>
> p.s. moje prianie je aby manazeri robili vsetko tak, ze vypisu co robia
> a sucastne tak svojich uzivatelov ucili. Doteraz sysinstall taky bol.
> Npariklad do rc.conf doplnil nielen konfiguracne parametre ale aj
> komentar o co ide a kedy sa konfiguracna zmena vykonala.

Zkus se podivat na sysrc, neni sice nahradou sysinstallu, ale...

http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=sysrc

Mala ukazka, jak to funguje

http://blather.michaelwlucas.com/archives/1816

Nebo by te jeste mohl zajimat celkove tento projekt

http://druidbsd.sourceforge.net/

Mirek

PS: sysrc je myslim primo v base 10.0 a do starsich verzi je v ports tree.