bsnmp a RAM

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Jan 7 00:56:50 CET 2014

Dne 7. ledna 2014 0:37 Dan Lukes <dan na obluda.cz> napsal(a):
> Nekoukal jsem to zdrojaky, ale mam dojem, ze
> Mem Active   ~ vm.stats.vm.v_active_count
> Mem Inactive ~ vm.stats.vm.v_inactive_count
> Mem Wired    ~ vm.stats.vm.v_wire_count
> Mem Cache    ~ vm.stats.vm.v_cache_count
> Mem Buf      ~ vfs.bufspace
> Mem Free     ~ vm.stats.vm.v_free_count

Super. A jeste si dovolim zopakovat otazku, co zaznela vys:
myslis, ze pro tu vys nastinenou hrubou predstavu bude stacit
dlouhodobe sledovat
jenom active, popripade active + wired?

Tj. muzu dat hypotezu:
Jestlize pri konstantnim zatizeni bude dlouhodobe rust active (popr.
active+wired), je to s velkou pravdepodobnosti znamka toho, ze se deje
neco, co by se dit nemelo
?

Zkus se prosim udrzet na te me humpolacke urovni, nezabihat do detailu
:) a jenom odpovedet "jo, myslim, ze jo" nebo "na hrube urovni ano
pokud ..." nebo "ani na hrube urovni ne pokud ...." nebo "ani na hrube
urovni ne za zadnych okolnosti".

dik moc :)

M.