bsnmp a RAM

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Sun Dec 29 18:32:43 CET 2013

Dne 29. prosince 2013 16:06 Dan Lukes <dan na obluda.cz> napsal(a):
> Zda bsnmp nebo i net-snmp poskytuje to co TOP se da zjistovat teprve az bude
> jasny co to TOP zobrazuje. Vzhledem k tomu, ze se dohamas prave udaju z TOPu
> souvim, ze vis co to TOP vlastne presne zobrazuje ...

Sorry, nevyjadril jsem se presne - nejde mi primarne o to, dostat se
na stejny cisla jako v topu. Jde mi o jakoukoli "rozumnou" metriku --
tj. vytahnout ze snmp nejaky cislo, ktery by melo smysl sledovat - tj.
napr. za normalnich okolnosti by to cislo melo treba oscilovat kolem
nejake hodnoty, ale nemelo by neustale rust - to by znamenalo memory
leak nebo nejaky jiny problem.

Proste neco na zpusob metriky "pocet procesu" nebo "pocet navazanych
spojeni" -- nejaky vesmes libovolny cislo, na kterym by se poznalo ze
"neco neni v poradku" a upozornilo me to na to, ze se mam na vec bliz
podivat... Co konkretne to bude, to uz je mi celkem jedno...

Proc nefachci to ucd, to nekdo nahodou nevite? Tak by mely byt prave
cisla, ktery by se mi hodily...

M.