"TS/RDP Server" a spustanie Windows aplikacii na FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Dec 14 02:55:39 CET 2013

Lubomir Majersky wrote:
>     Rad by som na BSD-cku vyuzival este jednu, ktora by mi pomohla
> konecne sa oslobodit od Microsoftu, ak by mi to fungovalo (korektne a
> spolahlivo), a tou je nieco ako "TS/RDP Server" a spustanie Windows
> aplikacii na FreeBSD.

Nejsem si jisty, ze spoustenim Windows aplikaci se da osvobodit od
Microsoftu. Ale kdyz myslis ...

S pomoci emulators/wine se lecjaka Windows aplikace spustit da. Zdaleka
ovsem ne bez problemu a zdaleka ne kazda. Me se Wine nejevilo jako neco,
co lze pouzit pro rutinni nasazeni, takze jsem ho opustil a tam, kde se
nelze zbavit zavilosti na Microsoftu se ji nezbavuju a pouzivam Windows.
Ale v zavislosti na tom co potrebujes by ti to mozna vyhovovat mohlo.
Zkus to.

S RDP klientem bude muset poradit nekdo jiny, o tom nic uzitecneho nevim.