"TS/RDP Server" a spustanie Windows aplikacii na FreeBSD

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Fri Dec 13 19:21:23 CET 2013

Zdravim Vas,

	prostredie FreeBSD je pre mna naozaj uz dlhe roky to NAJ. Je mozne v
nom "urobit" cokolvek. Vyuzivam ho na mnoho veci...

	Rad by som na BSD-cku vyuzival este jednu, ktora by mi pomohla konecne
sa oslobodit od Microsoftu, ak by mi to fungovalo (korektne a
spolahlivo), a tou je nieco ako "TS/RDP Server" a spustanie Windows
aplikacii na FreeBSD. Spustanie aplikacii po sieti, kde fileserver je
FreeBSD, uz mam poriesene.

	Zacal som teda patrat po nete. Nasiel som pomerne dost informacii,
medzi inymi aj tieto odkazy:

http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2001/09/21/FreeBSD_Basics.html?page=1
http://www.mynitor.com/2010/02/07/15-remote-desktop-solutions-for-linux/

v druhom odkaze ma zaujal bod cislo dva: "FreeNX"... (...vysoka rychlost
odozvy, mala sirka pasma...). Zapocal som teda proces instalacie a hned
som narazil na problem... vid:

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-pkg-fallout/Week-of-Mon-20131111/052035.html

	Chcem sa Vas teda opytat, ci ma niekto nejake komplexne riesenie, ktore
je stabilne, ktore funguje naozaj spolahlivo. Ak ano, staci mi len
strucne napisat co s cim funguje, pripadne uviest linky, a tak podobne.

Vdaka
Lubo M.