MC + ssh - spatne nazvy souboru na vzdalene strane

Tomáš Skočdopole tomas.skocdopole at it-box.cz
Wed Nov 20 20:31:31 CET 2013

Zdravim vsechny,

tak jsem trochu pokrocil

> Hypotezu, ze do toho ma co mluvit lokalizace lze nastesti celkem snadno
> overit nebo vyvratit. Proste se vrat k defaultni lokalizaci
> (ta vypada takhle:
> ) a vyzkousej to. Kdyz to pujde, muze za to lokalizace. Kdyz to nepujde,
> muzeme tuhle hypotezu dat k ledu, byt' vec muze bejt slozitejsi a
> nakonec se muze ukazat, ze problem vyzaduje splneni vice podminek a
> tahle muze byt jedna z rady ...

Lokalizaci na strojich bych vyloucil. Zjistil jsem, ze chyba bude s nejvetsi pravdepodobnosti na vzdalenem stroji. Nainstaloval jsem na tento vzdaleny server take midnight commander a najednou bylo po problemu. Zkusil jsem na jiny ciste nainstalovany server nainstalovat pouze glib2 a take to problem vyresilo.

Zkusim patrat dal...
Tomas Skocdopole