Upgrade na 9.2 maly postreh

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Nov 12 20:06:08 CET 2013

Dne 12. 11. 2013 10:59, Dan Lukes napsal(a):
> Spravne mluvis o "zapomenutych metadatech". Obecne neni spravne
> vytrhnout disk z nejakeho raidu a bez odstraneni metadat (to by melo
> udelat prave korektni vyjmuti) ho pouzivat nebo dokonce vlozit do jineho
> RAID systemu, softwaroveho nebo hardwaroveho.

Vnucuje se zde obecna otazka, netykajici se tedy jen FBSD - najdu v
supliku "nejaky" HDD a netusim, co je zac, kde se vzal a tak podobne
(coz se mi obcas stava). Muzu v tomto smeru ocekavat nejaky podraz, kdy
ten disk vezmu, fdiskem smaznu starou, udelam novou slice, rozdelim na
partisny a naformatuju?
Kdyby to pred tim bylo nedejboze v nejakem obskurnim raidu, ktery bude
mit nekde na konci disku nejake poznamky, nemuze se stat, ze by graid
jeste neco nasel a snazil se to zuzitkovat?

Zbynek