Upgrade na 9.2 maly postreh

DadAN dadans at gmail.com
Tue Nov 12 10:24:46 CET 2013

Zdravim konferenciu,

chcel by som len dat do plena moj postreh pri upgrade FreeBSD z 8.4 Stable
 na 9.2 Stable.
V systeme mam viac diskov, 2 disky bezia na gmirror kde je instalovany
samotny system a
dalsi disk je na data.
Disk na data bol kedysi pripojeny cez Promise SATA radic, z ktoreho ostali
na nom ulozene
stare a mnou zabudnute metadata ohladne RAID-u.

Tu sa naskytra otazka ci je mozne nejak z disku precitat ake metadata su na
nom ulozene?

Tusim uz od 9.1 verzie je v GENERIC kernely enablovany graid by default.

Po restarte skor ako zacal bootovat system z gmirroru, system sa snazil
bootovat z graid,
co bol samozrejme problem.
Nastastie som bol fyzicky pri stroji.. :-)

DadAN