Fwd: ještě jednou začátečnický dotaz omlouvám se za předchozí mail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 10 16:07:02 CET 2013

pavel riha wrote:
> Udělal sem to co dpoporučuješ:

No, doufal jsem, ze se na to podiva nekdo, kdo je s Xama vetsi kamarad,
ja jsem sotva uzivatel. Ale nevypada to, takze to zkusim, prestoze ti
nejspis neporadim nic moc uzitecnyho.

Ten LOG totiz sice obsahuje radu warningu, ale zadnou fatalni chybu.

Ja bych skoro rekl, ze Xy jako graficky prostredi normalne nabehnou.

Takze ted se nabizi moznost, ze sice nabehne graficky prostredi, ale
nenahebhe nic, co by melo bezet v nem - a graficky prostredi "bez
niceho" zase skonci, protoze nema co delat.

Takze co v nem spustit ? Nejakej Windows Manager ? Jakej ? A uvedomujes
si, ze jen nejakej nainstalovat samo od sebe nestaci, jeste je treba
nakonfigurovat aby ho Xy pri startu spoustely ?

Ale tohle je mozna cely spatna uvaha. I kdybys to nenakonfiguroval
dobre, rozbehlo by se ti to s defaultnim twm.

Takze jinak. Proc ty si vubec myslis, ze ti Xy nenabehly ? Chybove
hlasky, ktere jsi posilal na zacatku naznacovaly, ze na virtualni masinu
pristupujes pres SSH. Neni to nahodou tak, ze se tam na prikazovou radku
nalogujes pres SSHm tam napises startx a doufas, ze se textove ssh
nejakym magickym krome zmeni na vzdaleny virtualni graficky terminal
prenasejici vzdalene Xy na nejaky tvuj lokalni pocitac ?

Mozna se ptam blbe, ale ty tu porad zduraznujes, ze jsi zacatecnik, tak
pocitam i s moznosti, ze nevis, ze Xy nejsou server ale klient ...