FreeBSD 8.4 curl

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Sep 2 13:23:39 CEST 2013

Zdravim,

> Jedno snadne reseni je tedy - pokud GSSAPI potrebujes, je potreba mit OS
> nainstalovany s prislusnymi knihovnami. To jest nemit zakazanou
> instalaci veci okolo KERBEROSu.
>
> Druhe snadne reseni je - pokud GSSAPI nepotrebujes, nemej ho mezi
> zaskrtnutymi optiony pri prekladu curl.

velka vdaka za pomoc. Ked neviem, co ktora volba v options znamena,
ponechavam default nastavenie. gssapi je presne pripad, ked neviem
jej presny vyznam; Kerberos som zakazal, kedze ho nijako nepouzivame.

> zamerenych) konverzacich to povazuju za normalni dones. Takze me
> omluvte, pokud tu obcas tykam i lidem, ktere jsem v zivote nevidel.
> Pokud by to nekomu vadilo, dejte mi vedet - napriklad tim, ze mi budete
> uporne vykat v reakcich ;-)

ok, len som nechcel urazit, presalen sme sa nikdy nevideli a ked pisem,
tak radsej opatrne :-) Odteraz uporne tykanie :-)

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa