Konfigurace SQUID - ban dle keywords

Roman Nádhera roman at nadhera.name
Mon Aug 26 09:37:04 CEST 2013

Dobry den,

prosim o radu jak nakonfigurovat Squid, aby mi banoval stránky s porno
obsahem. (ono mi to funguje, ALE...)

Squid mám instalovany na domacim serveru, ktery bezi pod  PC-BSD.
Pokud pouziju banovaní podle seznamu URL, ktery jsem si stahl z
http://urlblacklist.com/?sec=download
tak to sice funguje, ale je to hrozne pomale, tak, ze to je
nepouzitelne. Ten seznam ma pres pul milionu polozek a presto, ze ten
server je 64-bit ctyrjadro, pamet 4GB, pouziti swapu je nula, tak to
prohledavani seznamu zakazanych url je pomale.
Kdyz ten seznam zkratim na asi 100 polozek, tak je zpozdeni neznatelne.

Napadlo me blokovat porn stranky podle obsahu hlavicky, konkretne
napriklad, kdyz mi stranka vrati neco jako toto, tak zakazat.

PORN videos. Enjoy XXX Sex Videos" />

videos, porno, xnxx, hardcore" />

Naprosta vetsina xxx stranek poctive uvadi v keywords svoje zamereni,
tak by to mohlo fungovat.
Ale neni mi jasne, jak to ve squid.conf udelat a jestli to vubec jde.
Prohrabaval jsem ruzne stranky o Squidu, je tam ruzne popisovano jak
blokovat podle url, IP, dokonce i podle jmena ssl certifikatu, ale
zminku o meta name keywords jsem jaksi nenasel.

Prosim, nereste, zda ma blokovani xxx obsahu smysl. Tady ma, je to
zvlastni pripad.

Roman Nadhera