Sieťová karta po štarte nefunguje

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Aug 13 05:32:21 CEST 2013

 >vymenil som základnú dosku na serveri a mám takýto problém so sieťovou
 >Po štarte FreeBSD-9.1 sa tvári akoby všetko bolo v poriadku, výpis
 >ifconfig re0 mi hlási normálne hodnoty, ale žiadne dáta netečú von ani
  Ahoj,
jak vis ze netecou ven ani dovnitr data ? co countery na ifconfigu
(doufam ze ted si nepletu s linuxem),
co tcpdump ?, presny typ a vyrobce sitove karty ? (jak poznamenal Dan,
re0 je pomerne univerzalni ovladac pro realtek)
Co kldstat po nabehnuti systemu ? Mas zaveden ovladac do jadra pres
/boot/loader.conf ? (nektere karty se "spatne detekuji" a az pri rucnim
nahozeni se ovladac zavede), nebo mas staticke jadro ?
Obavam se ze bez techto informace lze tezko spekulovat.
Vilem