Sieťová karta po štarte nefunguje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 13 00:37:46 CEST 2013

On 08/12/13 22:42, Vladimír Drgoňa:
> vymenil som základnú dosku na serveri a mám takýto problém so sieťovou
> kartou:
>
> Po štarte FreeBSD-9.1 sa tvári akoby všetko bolo v poriadku, výpis
> ifconfig re0 mi hlási normálne hodnoty, ale žiadne dáta netečú von ani

Ja bych jen poznamenal, ze 're' ovladac obsazeny ve verzi 9.1 je urcen
pro sitove karty zalozene na 39 ruznych chipech, ktere jsou soucasti 3
ruznych produktovych rad s odlisnym ovladanim i funkcemi.

Takze pripadne rady "u me to funguje bez problemu" maji jen velmi
omezenou platnost a je to tak trochu strelba skrz mlhu (coz samozrejme
nevylucuje uspesny zasah).

Bez znalosti toho o jakou kartu se skutecne jedna nemuzes ani hledat,
jestli se nekdo jiny setkal nebo nesetkal na stejnem hardware s potizemi.

> reštartem siet, pridám default route a sieť sa rozbehne. Stretol sa s

1) co znamena "restartnu sit" ?

2) izolovat problem a nekomplikovat ho nesouvisejicimi operacemi.
Pridani "default route" je v ramci rozfugovani sitove karty podstatny
krok, nebo (sitova karta!) funguje i bez toho a je to tedy krok s
resenym problemem nesouvisejici ?