Flash plugin - FreeBSD 9.1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 28 11:42:16 CEST 2013

On 06/28/13 11:30, Cejka Rudolf:
> Zdá se mi, že těch změn a složitostí je nějak moc: svn, port options (nové
> pkg ještě nechávám být), problémy u i915kms.ko a NEW_XORG, problémy s tiskem
> přes CUPS atd. atd. Teď jdu dělat svůj počítač, tak si to budu psát.

Protoze prvni upgrade 8.3->9.1 jsem delal teprve vcera takhle daleko
jeste vetsinou nejsem, ale i tak k tomu uz muzu neco pridat:

1. bootovatelny gmirror na 8.3 fungujici na 9.1 nefunguje a oprava neni
zrejme trivialni

2. NVidia GT 520 co mi na ni driv Xorg normalne fungovaly najednou nefunguje

Tak se trochu bojim, co na me kde vyleze dal ...

Jestli ja jsem to s tim optimismem co se tyce X.1 verzi neprehnal ;-)