Flash plugin - FreeBSD 9.1

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Jun 28 11:30:12 CEST 2013

Mila Sos wrote (2013/06/19):
> Moz(ná to není pr(esne( to chces(:
>
> spus(te(ný linuxator +
> linux-opera +
> www/linux-f10-flashplugin11

Konečně zkouším 9.x i na desktopu a tohle by mě zajímalo - když jsem
zkusil operu nainstalovat, tak mi padá na coredump. Než to začnou
zkoušet hlouběji, neřešil to už někdo?

Musí to být přesně 9.1 release, nebo to může být i 9.1 stable? Zkouším
stable (ale myslím, že release bylo stejné) a zrovna flash se mi zdá, že
náhodou jede. Akorát už ho neumím aktivovat globálně, ale každý si musí
pod sebou dát nspluginwrapper -a -v -i, jinak aspoń tohle se tváří ok.

Štve mě acroread plugin, protože po spuštění firefoxu mi první pdf zobrazí,
ale při dalším už často zobrazí jen černo. Přitom na starých FreeBSD jsem
s tim problém neměl (na 8.2 mi to ještě šlapalo, od 8.3 už ne). Řeším to
externím spuštěním acroreadu (ten interní ve firefoxu je jen parodie),
ale stejně by mě zajímalo, jestli není nějaké řešení i na interní plugin,
zřejmě to bude jen nějaká drobnost.

Zdá se mi, že těch změn a složitostí je nějak moc: svn, port options (nové
pkg ještě nechávám být), problémy u i915kms.ko a NEW_XORG, problémy s tiskem
přes CUPS atd. atd. Teď jdu dělat svůj počítač, tak si to budu psát.