Openconnect - jak spoustet?

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Jun 16 22:21:26 CEST 2013

Ahoj,
pouzivate nekdo openconnect pro navazani SSL VPN na Cisco (v mem pripade
ASA5500)?

Rucni spusteni je bez problemu, ale nedari se mi nahazovat vpnku po spusteni
systemu.
Bohuzel port nevytvari zadny start skript do rc.d, tak jsem se pokusil si ho
spachat.
Rucne, s parametrem start se vpnka navaze a bezi... Po spusteni systemu se
ale nic nestane, v message logu není nic.
Ani se mi nedari nic vygooglit. Dekuji za pomoc.

/etc/rc.conf:
openconnect_enable="YES"

/usr/local/etc/rc.d/openconnect:
#!/bin/sh

# PROVIDE: openconnect

. /etc/rc.subr

name=openconnect
rcvar=openconnect_enable

load_rc_config openconnect

: ${openconnect_enable="NO"}

HOST="https://hostname.tld.cz"
USER="*******"
VPNC="/usr/local/sbin/vpnc-script"

start_cmd="echo -n ${PASS} | openconnect --script ${VPNC} --no-cert-check
--passwd-on-stdin --reconnect-timeout=60 --user=${USER} --background
stop_cmd=":"

openconnect_start()
 {
   run_rc_command "$1"