Skript a shutdown

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Jun 12 08:50:31 CEST 2013

Zdravim vsetkych,

1. mam server na ukladanie zaloh, server sa spusta kazdu noc cez WOL
2. na nom v /usr/local/etc/rc.d mam skript,  ktory po starte spusti syn-
    chronizaciu s ostatnymi servermi zo siete a inkrementalne nacita nove
    data
3. po skonceni synchronizacie je posledny prikaz skriptu shutdown -p now

Rad by som tento shutdown obmedzil tak, ze ked sa lokalne prihlasim, tak
shutdown neprebehne a zalohovaci server zostane bezat.

Prestudoval som hromadu odkazov z Googla, nenasiel som ziadny relevantny
clanok. Poradite mi, prosim?

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa