sh unexpected operator

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon May 27 12:51:14 CEST 2013

Ahoj,

> Mohl bysis samozrejem vypisovat hodnotu te promenne, abys zjistil, ktera
> konkretni hodnota problem pusobi, ale daleko lepsi bude napsat to proste
> "bezpecne":

> Doporucuju promenne psat VZDYCKY do uvozovek, ledaze sis jisty, ze to s
> ohledem na vsechny mozne hodnoty, ktere mohou byt v konkretni promenne
> realne ulozene opravdu neni potreba.

Diky, zmenim.

> I kdyz mozna neni od veci zjistit jaka konkretni hodnota problem pusobi
> - mozna zjistis, ze script ma vic nez jednu vadu, a vykazuje "false
> positives" kdy nespravne detekuje beh neceho co neni to co chces
> detekovat. Poznavat beh konkretniho programu/scriptu podle vyskytu
> jedineho slova ve vypisu 'ps' je totiz spis hack nez dobry napad.
> Napriklad staci aby na tom stroji bezel sendmail a zrovna prichazel
> dopis od odesilatele souburek na bublifuk.cz ...

To jsem se snazil, ale jelikoz jsem tim stravil temer cele dopoledne bez vysledku, tak jsem se obratil sem.

On je to scriptik, ktery je, pevne verim, jen na preklenuti velmi kratkeho casoveho intervalu, nez se podari najit chybu v demonu. Takze nebyl duvod jej nejak prilis ladit, v podstate ani v pripade ze udela false positive nebo false negative se nic zasadniho nedeje, pouze otravuje s vypisem tehle chyb.

Radek