Problem s inetd - REMOTEHOST promenna

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Apr 18 08:39:53 CEST 2013

> Taky by ti ruka neupadla, kdybys misto vagniho "adresu neziska" napsal
> co teda ziska, nebo jakou chybu to vrati. I kdyz, v tomhle pripade to
> asi neni az tak podstatny.

No, omlouvam se, ale neziska, znamena, ze neziska nic. Moje znalosti Ccka jsou mizerne, zdrojak jsem obslehl, takze ani moc nejsem schopen jej nejak prizpusobit pro debug, nicmene promenna je prazdna. Kdyz spustim demona tak, ze se k nemu pripojim primo, ne pres pf, pak je v promenne to, co ocekavam.

> [...]
> proste ji neziskas. To neni otazka "cim".
>
> Ledaze existuje nejaky proptietarni 'pf' mechanismus, jak se k necemu
> takovemu dostat. Me 'pf' miji, ja ho nepouzivam, takze s timhle ti moc
> neporadim. Jestli tu informaci vubec ziskat lze, pak bych vkladal nadeje
> do IOCTL DIOCNATLOOK. V 'man pf' je dokonce cely kus zdrojaku, jak se to
> pouziva. Ale jak presne se to pouzije, to bud emuset nekdo jiny. Cekal
> bych, ze by se neco takoveho melo pouzivat nekde uvnitr squidu, takze
> priklad kodu bych hledal tam, pokdu ten v manualovy strance stacit nebude.

No, mne napadlo udelat proste dvojity redirect. Jednou vratim prohlizeci redirect na tenhle muj bezici programek a pak uz ho normalne redirectuji - je to reseni, kteremu jsem se chtel vyhnout, ale aktualne mi to bude muset stacit (pokud to bude chodit), protoze to jednoduse neumim.

Diky
Radek