Problem s inetd - REMOTEHOST promenna

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 18 08:16:06 CEST 2013

On 04/18/13 07:11, Radek Krejča:

> Ahoj, spichnul jsem, ale mam problem, ze kdyz volam ten muj programek primo, tak mi ip adresu klienta ziska, ale kdyz provedu presmerovani z pf promoci rdr, tak uz ne

Taky by ti ruka neupadla, kdybys misto vagniho "adresu neziska" napsal
co teda ziska, nebo jakou chybu to vrati. I kdyz, v tomhle pripade to
asi neni az tak podstatny.

> rdr proto tcp from 192.168.255.2 to any port 8009 -> 127.0.0.1 port 9000

Jestli tu informaci zlikviduje rdr pri prepisovani adres v paketu tak,
ze ji getpeername() uz nemuze ziskat, pak je ta informace zlikvidovana a
proste ji neziskas. To neni otazka "cim".

Ledaze existuje nejaky proptietarni 'pf' mechanismus, jak se k necemu
takovemu dostat. Me 'pf' miji, ja ho nepouzivam, takze s timhle ti moc
neporadim. Jestli tu informaci vubec ziskat lze, pak bych vkladal nadeje
do IOCTL DIOCNATLOOK. V 'man pf' je dokonce cely kus zdrojaku, jak se to
pouziva. Ale jak presne se to pouzije, to bud emuset nekdo jiny. Cekal
bych, ze by se neco takoveho melo pouzivat nekde uvnitr squidu, takze
priklad kodu bych hledal tam, pokdu ten v manualovy strance stacit nebude.