Problem s inetd - REMOTEHOST promenna

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Mar 25 13:14:27 CET 2013

> AHoj,
> nedrbem se pravackou na levym uchu pres hlavu ?
> Jaky je konkretne ucel toho skriptu ? nedalo by se to primo nacist z
> navazanyho socketu ?
> Vilem

No, motam se porad v kruhu kolem protlaceni vnitrni ip nekam ven skrze nat. Jedna se o vec, kdy za urcitych podminek vezmu klienta a chci ho presmerovat na stroj venku s tim, ze mu chci vypisovat nejake informace na zaklade jeho vnitrni ip adresy.

Uz se to tu resilo, padla zde ruzna reseni typu proxy, apache, atd. Ani jedno mi zatim nevyhovovalo. Proxy moc neumi standardne rewriting (zkusil jsem 3, dopisoval jsem si s autory a rekli, ze to, co chci, neumi), squid je jednak velky bumbrlik a jednak to tez neumi standardne, lze to tam dotlacit pres externi scripty (squid neznam, nechal jsem si poradit od cloveka, ktery by ho znat mel, neb se tim zivi).

Prisel jsem, ze nejjednodussi bude, kdyz si proste poslu nejak do klientovo prohlizece http redirect s patricnymi parametry. Cili z PF si nasmeruju http traffic na lokalni script, ktery neudela nic jineho, nez mu posle http hlavicky s redirectem - to mi funguje, az na tu malou, ale podstatnou drobnost kvuli ktere to delam a to je prave ta nestastna jeho adresa.

V podstate mi jde o cokoliv, co bude na tom danem routeru poslouchat na nejakem portu, hlavne se tomu podari ziskat tu ip adresu klienta a neco klientovi napise.

Umel bych to zbastlit v php, ale cilem hry od zacatku je nic na ten stroj neinstalovat, mozno nicmene pouzit nejaky vlastni programek treba v C, ted tu louskam jak udelat standalone demona v C, ktery udela presne toto, zel bohu jsem naposled psal neco v C pred dvanacti lety na skole, takze ....

Radek