obdoba mcrypt z php v systemu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Mar 22 14:13:56 CET 2013

Jj, to je varianta, kdyz nic dalsiho nepujde. Ale ja tam nechci nic pridavat. Aktualne je to BSD, ktere je temer uplne prazdne, moc rad bych u toho zustal, uz proto, ze neni az tak uplne v moji sprave a cokoliv tam pridavat nebo ubirat je na dlouhe lokte.

V podstate nepotrebuji nic, krome toho nejaky reverzivni sifrovanim zakodovat data, ktera z nej budu posilat dale. Nemuzu moc uhnout ani z tohoto modelu, verim, ze by se nasly lepsi cesty.

Zadani je proste, pres http get predavat data tak, aby si s tim na druhe strane kolega v php poradil. Neni zde kladen ani duraz na nejakou maximalni bezpecnost, jde o to proste ta data zabalit nejak, aby to nekdo za 2 minuty nerozlouskl. Pokud nekomu bude stat za to lamat to mesic, tak muze.

Radek