obdoba mcrypt z php v systemu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Mar 22 13:37:10 CET 2013

> Je nejaka obdoba, jak vygenerovat toto primo nastroji relativne cisteho FBSD systemu?
>
> <?php
>      $key = "this is a secret key";
>      $input = "Let us meet at 9 o'clock at the secret place.";
>
>      $td = mcrypt_module_open('tripledes', '', 'ecb', '');
>      $iv = mcrypt_create_iv(mcrypt_enc_get_iv_size($td), MCRYPT_RAND);
>      mcrypt_generic_init($td, $key, $iv);
>      $encrypted_data = mcrypt_generic($td, $input);
>      mcrypt_generic_deinit($td);
>      mcrypt_module_close($td);
> ?>

Ahoj,
mozna jsem Te uplne presne nepochopil, ale resenim by bylo to resit taky
phpckem. Kdyz na tom BSD skompilujes PHP s moznosti CLI, tak si muzes
spoustet php skripty bud takto:
php /cesta/ke/skriptu.php
nebo souboru nastavis priznak x a na prvni radek napises
#!/usr/local/bin/php -c /usr/local/etc/php-cli.ini -q
a pak spoustis beznym zpusobem. Neni problem pak skriptu predavat
parametry (argv[0], ...).

PM