Reboot problem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 26 19:10:41 CET 2013

On 02/26/13 18:50, Radek Krejča:

> Mas pravdu, je to tezky. Zamerne jsem sem neposilal vypisy, protoze ktery?

To je tezky rict, dokud neexistuje teorie o pricine. Cimz se kruh
uzavira. Jenze bud' se sejde dostatek informaci aby v tom nakonec nekdo
nejakou souvislost videl, nebo bude treba pockat na nekoho, kdo bude mit
zarizeni na kterem se to projevi a bude mit cas, chut a schopnost to
oddebugovat. To druhe ovlivnit nemuzeme.

Kdyz je nouze nejvyssi, /var/run/dmesg.boot, porizeny ve verbose rezimu
je dobry zacatek co se tyce informaci o konfiguraci. A kdyz uz system v
tom verbose rezimu je, bude to vypisovat neco malo i pri tom shutdownu.

Kdyz je tech LOGu moc a jsou velky, porad je moznost je vystavit na
nejakem WWW a do mailu dat jen odkazy.

Ale i tak si od toho nelze slibovat moc. Ale co jineho se nabizi k udelani ?